------------------------------------
HVB_hat.png
------------------------------------
Népszámlálás 2022
------------------------------------

Aktuális hírek

Ajánlattételi felhívás: Tehergépjármű beszerzése

2025. April 07. 16:25
 footer_3
 
 
Ajánlattételi felhívás
 
Tehergépjármű beszerzése: TOP_PLUSZ-1.1.1-21-BS1-2022-00016 pályázat, a „Füzesgyarmati piac felújítása” kapcsán

Iktatószám:  I./2171-1/2025.

Az ajánlattételi felhívás tárgya: Tehergépjármű beszerzése: TOP_PLUSZ-1.1.1-21-BS1-2022-00016 pályázat, a „Füzesgyarmati piac felújítása” kapcsán

  1. Az ajánlatkérő neve, címe, telefon és e-mail címe

Hivatalos név: Füzesgyarmati Városgazdálkodási és Önkormányzati Vagyonkezelő Kft.

Postai cím: 5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.

Kapcsolattartási pontok, címzett: Turbucz Róbert Ferenc, ügyvezető

Telefon: 66-491-058

E-mail: varosgazdkft@fuzesgyarmat.hu

  1. Szerződés meghatározása

A Füzesgyarmati Városgazdálkodási és Önkormányzati Vagyonkezelő Kft. (5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.) a TOP_PLUSZ-1.1.1-21-BS1-2022-00016 azonosító számon „Füzesgyarmati piac felújítása” címmel beruházást kíván megvalósítani, melyre EU támogatást nyert. A projektben beszerzésre kerül egy darab tehergépjármű, amely a helyi termelők részére való szállítást segíti elő.

A gépjármű fontosabb műszaki jellemzői:

- Új gépjármű

- Beltér: centrálzár, klíma, szervokormány, térelválasztó, vezetőoldali légzsák

- Kültér: elektromos ablak, elektromos tükör, színezett üveg

- Műszaki: ABS (blokkolásgátló), immobiliser

- Elektromos meghajtás

- Töltés gyorstöltő csomaggal

- Teherbírás: min 300 kg

- Hatótáv: min. 300 km

- Akkumulátor teljesítmény: min. 50  kWh

- Felépítmény:

  • Felejen meg az élelmiszer higiéniáról szóló 852/2004 Ek rendelet előírásainak
  • Az oldalfalak, valamint az ajtók fehér színű, üvegszál erősítésű poliészter lemez burkolattal ellátottak.
  • A rakodótér padlózata önterülő műgyanta vagy azzal műszakilag egyenértékű burkolatot kapjon.
    - raktér térfogata min. 4,0 m3
  1. Ajánlatok értékelésének szempontja

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívásban az eljárás nyertese legalacsonyabb árajánlatot adó ajánlattevő.

Az árnak tartalmaznia kell a gépjármű szállításával összefüggő valamennyi adót, illetéket, valamint a kötelező és a CASCO biztosítás kivételével, a forgalomba helyezés (vagyonszerzési illeték, forgalmi engedély, törzskönyv, rendszámtábla, címke), KRESZ tartozékok stb. költségét.

Nyertes ajánlattevő vállalja a hatósági vizsga és a forgalomba helyezéshez szükséges adminisztratív teendők elvégzését, továbbá Ajánlatkérő névre írásának minden járulékos és egyéb költségét.

  1. Ajánlat benyújtásának módja, szabályai

Az ajánlattevő ajánlatát a https://www.fgybesz.hu/ oldalon történő regisztrációs eljárást követően adhatja meg

nettó Ft értékben, melyhez csatolnia kell részletes árajánlatát is.

A sikeresen beérkezett ajánlatadásról automatikus visszaigazoló email üzenetet kap. Érvényesnek minősül az ajánlat, amennyiben az ajánlattételre nyitva álló határidőig megküldésre kerül. Felhívom a figyelmet, hogy az oldalon történő regisztráció elvégzése nem kötelez ajánlattételre.

Az ajánlattevő meghatalmazottja köteles közokirattal vagy teljes bizonyító erejű magánokirattal igazolni képviseleti

jogosultságát, illetve annak mértékét. A meghatalmazást vagy az aláírási címpéldányt az ajánlathoz csatolni kell.

Ajánlatkérő tájékoztatja ajánlattevőt, hogy amennyiben ajánlattevő ajánlata az Ajánlattételi felhívás valamely előírásának nem

felel meg, úgy ajánlatkérő ajánlattevő ajánlatát érvénytelennek tekinti.

 

 

  1. Az ajánlattétel benyújtásának határide
    2025. május 05. 12:00

Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül összeállított ajánlatokat

úgy kell benyújtaniuk, hogy az ajánlat az ajánlattételi felhívás jelen pontjában meghatározott határidő lejártáig igazoltan

megküldésre kerüljenek.

  1. Ajánlati biztosíték

Ajánlatkérő jelen ajánlattételi felhívás keretein belül – az ajánlat benyújtásához kapcsolódóan – ajánlati biztosítékot nem köt ki.

  1. Beérkezett ajánlatok értékelésének helye és ideje:

Füzesgyarmati Polgármesteri Hivatal

5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.

2025. május 05. 14:00

  1. Az ajánlatok értékelésének módja

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatokat a 8. pontban megjelölt időpontban értékeli és bírálja el. Az eljárás nyertese a legalacsonyabb árat megadó ajánlattévő.

Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy benyújtott ajánlatukkal kapcsolatban hiánypótlásra nem biztosít lehetőséget.

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatok értékeléséről valamennyi ajánlattevőt a döntéstől számított 2 munkanapon belül írásban (elektronikus úton) értesíti.

Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott, az ajánlatkérő döntése szerinti nyertes ajánlattevővel, az ajánlatok elbírálásától számított legkésőbb 5 napon belül – az ajánlattételi felhívással valamint az ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott nyertes ajánlat tartalmával összhangban – köti meg az adásvételi szerződést.

  1. Az ajánlattal kapcsolatban érdeklődni lehet:

Füzesgyarmati Polgármesteri Hivatal beszerzési ügyintéző: (5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.) személyesen a fenti címen,

vagy telefonon a 06-30-365-9485 telefonszámon hivatali félfogadási időben, e-mailen: beszerzes@fuzesgyarmat.hu. műszaki csoportnál vagy a Füzesgyarmati Városgazdálkodási és Önkormányzati Vagyonkezelő Kft.-nél, telefonon: 06-30-564-2737, e-mailen: varosgazdkft@fuzesgyarmat.hu.

Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra: az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ajánlattételi

felhívással kiírt eljárást eredménytelennek minősítse. Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen ajánlattételi felhívás részéről szerződéskötési kötelezettséget nem keletkeztet.

  1. Alkalmassági feltételek

Ajánlatkérő kifejezetten nyilatkozik, hogy amennyiben az Ajánlattevőnek helyi adó illetve helyi adóhoz kapcsolódó pótlék tartozása áll fenn Füzesgyarmat Város Önkormányzata illetve a Füzesgyarmati Városgazdálkodási és Önkormányzati Vagyonkezelő Kft. felé, úgy ajánlatát formai szempontból érvénytelennek minősíti.

  1. Szerződéses feltételek:

Átláthatósági nyilatkozat megadása

Időtartama: szerződés aláírásától kezdődően a feladatok teljes körű elvégzéséig

Fizetési határidő: a feladatok teljes körű elvégzése után a számla kézhezvételét követő 30 napon belül.

 

Záradék: A jelen ajánlattételi felhívás Füzesgyarmat Város Önkormányzatának Képviselő-testülete által elfogadott beszerzési

szabályzatban foglaltakkal együtt értelmezendő. A beszerzési szabályzat az alábbi linken érhető el:

http://www.fuzesgyarmat.hu/kozerdeku-adatok/szabalyzatok

Füzesgyarmat, 2025. április 07.

 

Turbucz Róbert Ferenc
ügyvezető

 

AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS

 

 



  TOP_PLUSZ-1.2.1-21-BS1-2022-00027 pályázat linkelhető képe TOP_PLUSZ-1-1-1 pályázat linkelhető képe TOP_PLUSZ-1_2_3-21 pályázat linkelhető képe TOP_PLUSZ-2.1.1-21 pályázat linkelhető képe TOP_PLUSZ-1.2.2-21 pályázat linkelhető képe TOP_PLUSZ-3.1.2-21 pályázat linkelhető képe Projekttbla Building TOP-1.4.1-19 pályázat linkelhető képe TOP-1.4.1-19 pályázat linkelhető képe TOP-2.1.3-16 pályázat linkelhető képe TOP-1.2.1-15 pályázat linkelhető képe TOP-4.3.1-15 pályázat linkelhető képe TOP-5.2.1-15 pályázat linkelhető képe TOP-3.2.1-16 pályázat linkelhető képe TOP-2.1.2-16 pályázat linkelhető képe vp6_7_2_1_7 pályázat linkelhető képe efop_2_4_3_18_2018 pályázat linkelhető képe Fzesgyarmat KEOP pályázat linkelhető képe  EFOP-3.9.2 pályázat linkelhető képe Projekttbla 4_1_1 pályázat linkelhető képe Projekttbla testverprogram top_5_3_1 pályázat linkelhető képe

 

Önkormányzat elérhetőségei: Telefon: 06-66/491-058; 06-66/491-401; 06-66/491-858, E-mail: info@fuzesgyarmat.hu, Cím: 5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.