Az ajánlattételi felhívás tárgya: Munkapapucs beszerzése, Füzesgyarmati „Lurkófalva” részére.
Hivatalos név: Füzesgyarmati „Lurkófalva” Óvoda |
|
Postai cím: 5525 Füzesgyarmat, Széchenyi utca 8. |
|
Kapcsolattartási pontok, címzett: Károlyi Zsigmondné, intézményvezető |
Telefon: 30-427-6561 |
E-mail: beszerzes@fuzesgyarmat.hu |
Munkapapucs beszerzése, Füzesgyarmati „Lurkófalva” részére, az alábbiak szerint:
Egésznapos viseletre, álló munkát végzőknek alkalmas, valódi bőr állítható felsőrész, reflex zónás talp, rugalmas, rezgéselnyelő csúszásgátló talp
termék neve - méret |
mennyiség |
Munkapapucs, méret 37 |
3 pár |
Munkapapucs, méret 38 |
9 pár |
Munkapapucs, méret 39 |
6 pár |
Munkapapucs, méret 40 |
3 pár |
Munkapapucs, méret 41 |
6 pár |
Munkapapucs, méret 42 |
1 pár |
Munkapapucs, méret 43 |
1 pár |
Összesen |
29 pár |
Az ajánlatkérő által az ajánlattételi felhívás tárgyában meghatározott lényeges szerződéses rendelkezéseket, valamint az Ajánlattevő által ellátandó feladatokat az adásvételi szerződés tartalmazza.
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívásban az eljárás nyertese a legjobb ár/értéket képviselő ajánlattevő.
Az ajánlatkérő felhívja az Ajánlattévő figyelmét arra, hogy ajánlatában meg kell jelölnie a termék eladási árát (nettó és bruttó összeggel).
Az ajánlattevő ajánlatát a https://www.fgybesz.hu/ oldalon történő regisztrációs eljárást követően a teljes mennyiségre vonatkozóan nettó forint értékben adhatja meg, ezen kívül csatolnia szükséges részletes árajánlatát is, amely tartalmazza a termék pontos nevét és a méretenként megadott nettó és bruttó árat (mellékelt ajanlatiadatlap.xlsx szerint). Az árajánlat megadásához a vállalkozáshoz kapcsolódó aláírási címpéldányát és cégkivonatát illetve egyéni vállalkozás estében igazolást arról, hogy a vállalkozás működik. A sikeresen beérkezett ajánlatadásról automatikus visszaigazoló email üzenetet kap. Érvényesnek minősül az ajánlat, amennyiben az ajánlattételre nyitva álló határidőig megküldésre kerül. Felhívom a figyelmet, hogy az oldalon történő regisztráció elvégzése nem kötelez ajánlattételre.
Az ajánlattevő meghatalmazottja köteles közokirattal vagy teljes bizonyító erejű magánokirattal igazolni képviseleti jogosultságát, illetve annak mértékét. A meghatalmazást vagy az aláírási címpéldányt az ajánlathoz csatolni kell.
Ajánlatkérő tájékoztatja ajánlattevőt, hogy amennyiben ajánlattevő ajánlata az ajánlattételi felhívás valamely előírásának nem felel meg, úgy ajánlatkérő ajánlattevő ajánlatát érvénytelennek tekinti.
Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül összeállított ajánlatokat úgy kell benyújtaniuk, hogy az ajánlat az ajánlattételi felhívás jelen pontjában meghatározott határidő lejártáig igazoltan megküldésre kerüljenek.
Ajánlatkérő jelen ajánlattételi felhívás keretein belül – az ajánlat benyújtásához kapcsolódóan – ajánlati biztosítékot nem köt ki.
Füzesgyarmati Polgármesteri Hivatal
5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatokat a 8. pont szerinti időpontban értékeli és bírálja el. Az eljárás nyertese a legjobb ár/értéket képviselő ajánlattevő.
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatokat első (I.) körben formai szempontból, a formai szempontból érvényes ajánlatokat második (II.) körben az ajánlattételi felhívásban rögzített tartalmi szempont szerint értékeli, bírálja el.
Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy benyújtott ajánlatukkal kapcsolatban hiánypótlásra nem biztosít lehetőséget.
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott ajánlatok értékeléséről valamennyi ajánlattevőt a döntéstől számított 2 munkanapon belül írásban (elektronikus úton) értesíti.
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket arról, hogy a jelen ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott, az ajánlatkérő döntése szerinti nyertes ajánlattevővel, az ajánlatok elbírálásától számított legkésőbb 5 napon belül – az ajánlattételi felhívással valamint az ajánlattételi felhívás keretein belül benyújtott nyertes ajánlat tartalmával összhangban – köti meg az Adásvételi Szerződést.
Füzesgyarmati Polgármesteri Hivatal Beszerzési ügyintéző: (5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.) személyesen a fenti címen, vagy telefonon, a 30-365-9485 telefonszámon hivatali félfogadási időben. A beszerzésre kerülő eszköz, szolgáltatás további részletes leírásával kapcsolatban az ajánlatkérő képviselője az 1. pontban meghatározottak szerint.
Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra: az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ajánlattételi felhívással kiírt eljárást eredménytelennek minősítse. Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen ajánlattételi felhívás részéről szerződéskötési kötelezettséget nem keletkeztet.
Ajánlatkérő kifejezetten nyilatkozik, hogy amennyiben az Ajánlattevőnek helyi adó illetve helyi adóhoz kapcsolódó pótlék tartozása áll fenn az Önkormányzat felé, úgy ajánlatát formai szempontból érvénytelennek minősíti.
Kiszállítás: szerződés aláírását követő 10 munkanapon belül
Fizetési határidő: a teljesítést követően a számla kézhezvételét követő 30 napon belül
Záradék: A jelen ajánlattételi felhívás Füzesgyarmat Város Önkormányzatának Képviselő-testülete által elfogadott beszerzési szabályzatban foglaltakkal együtt értelmezendő. A beszerzési szabályzat az alábbi linken érhető el:
http://www.fuzesgyarmat.hu/kozerdeku-adatok/szabalyzatok
Az ajánlattételi felhívás melléklete:
Füzesgyarmat, 2020. szeptember 8.
Károlyi Zsigmondné
intézményvezető
Önkormányzat elérhetőségei: Telefon: 06-66/491-058; 06-66/491-401; 06-66/491-858, E-mail: info@fuzesgyarmat.hu, Cím: 5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.