Szeghalom Kistérség Többcélú Társulás
Intézményvezető (magasabb vezető)
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 2023.02.01-2028.01.31.-ig szól.
A munkavégzés helye:
Békés megye, 5520 Szeghalom, Kossuth utca 18.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
- Az intézmény felelős irányítása, a magasabb vezetői feladatok ellátása, a szervezeti
egységek vezetői irányítása;
- Felelős az intézmény működéséért és gazdálkodásáért;
- Képviseli az intézményt külső szervek előtt, tervezi, szervezi, irányítja és ellenőrzi az intézmény szakmai működésének valamennyi területét, a gazdálkodással kapcsolatos feladatokat.
- Felel
– az intézmény feladatkörét és működési területét érintően
- az étkeztetés, a házi segítségnyújtás, a családsegítés, a jelzőrendszeres házi segítségnyújtás, időskorúak nappali ellátása; idősek bentlakásos ellátása, valamint a gyermekek védelméről szóló törvény szerint gyermekjóléti szolgáltatás, család- és gyermekjóléti szolgálat ellátásának biztosításáért.
- Gyakorolja a munkáltatói jogokat az Intézmény közalkalmazottjai és további munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló alkalmazottai tekintetében;
- Ellátja az intézmény működését érintő jogszabályokban, tagönkormányzati rendeletekben és döntésekben, Társulási Tanácsi határozatokban a vezető részére előírt feladatokat;
- Elkészíti az intézmény Szervezeti és Működési Szabályzatát, a házirendet, a szakmai programokat, a dolgozók munkaköri leírását, képzési, továbbképzési tervét, munkatervet, valamint a kötelezően előírt szabályzatokat;
- Kapcsolatot tart a társintézményekkel, helyi, területi és országos szakmai szervezetekkel, intézményekkel, támogatja az intézmény munkáját segítő testületek, szervezetek, közösségek tevékenységét;
- Folyamatosan értékeli az intézmény tevékenységét, munkáját, a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 15/1998. (IV.30.) NM rendelet szerint és a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésének feltételeiről szóló 1/2000. (I.7.) SZCSM rendelet alapján.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Előnyt jelentő kompetenciák:
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. január 20.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Koncz Imre nyújt, a 06-66-491-268 -os telefonszámon
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII. 26.) Korm.rendelet 1/A. § (13) bekezdése alapján a pályázati eljárást a pályázat benyújtási határidejét követő hatvan napon belül le kell folytatni, eredményéről valamennyi pályázót írásban értesíteni kell, az 1/A. § (9) bekezdése alapján a pályázati
anyagokat a pályázat előkészítője által összehívott bizottság véleményezi. Ezen bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve a Társulási Tanács a pályázati határidő lejártát követő első ülésén dönt a kinevezésre kerülő személy vonatkozásában.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. január 27.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.fuzesgyarmat.hu honlapon szerezhet.
Füzesgyarmat, 2022. augusztus 19.
Önkormányzat elérhetőségei: Telefon: 06-66/491-058; 06-66/491-401; 06-66/491-858, E-mail: info@fuzesgyarmat.hu, Cím: 5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.