Az e-önkormányzati ügyintézés helyszíne az Önkormányzati Hivatali Portál, amely a https://ohp.asp.lgov.hu linken érhető el magánszemélyek és jogi személyek, vállalkozások számára egyaránt. A honlapon megjelenő szolgáltatások köre egyre bővül, egyre több ügyintézési lehetőséget nyújt Önnek vagy cégének.
Az Önkormányzati Hivatali Portál (OHP) az önkormányzati ASP rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne lesz a jövőben. Az OHP-portál az önkormányzati ASP rendszert igénybe vevő önkormányzatok természetes személy és jogi személy ügyfelei számára egyaránt lehetőséget biztosít a szakrendszeri alkalmazásokhoz kialakított, elektronikusan elérhető szolgáltatások igénybe vételére.
Az Önkormányzati Hivatali Portál itt, a portál részletes tájékoztatója pedig itt érhető el.
Az új ELÜGY felügyelet indulásáig - és azt követően is, különösen az ASP keretrendszerbe nem integrált igazgatási szakterületeken (pl. az önkormányzati szociális igazgatás, városüzemeltetés stb.) - a korábbi ePapírra alapozott e-ügyintézési szolgáltatás továbbra is elérhető lesz.
Anyakönyvi ügyek | |
Anyakönyvi kivonat kiállítási kérelem |
Hagyatéki ügyek | |
Adatszolgáltatás hagyatéki leltárhoz | |
Nyilatkozat öröklésre jogosultakról | |
Adatkérés hagyatéki eljárásban illetékes közjegyzőről |
Szociális ügyek | |
Rendkívüli települési támogatás megállapítása iránti kérelem | |
Köztemetési kérelem | |
Agyhártyagyulladás elleni védőoltás nyilatkozat |
Önkormányzat elérhetőségei: Telefon: 06-66/491-058; 06-66/491-401; 06-66/491-858, E-mail: info@fuzesgyarmat.hu, Cím: 5525 Füzesgyarmat, Szabadság tér 1.